SPACE 9 / Introduction
Vanuit de introductie neem ik veel nieuwe interessante informatie en tips mee naar huis. De introductie over 3D Hypercraft deed mij inzien welke mogelijkheden er zijn binnen de digitale wereld, en in hoeverre dit al wordt toegepast in de industrie. Zo zag ik meerdere kanten van de digitale wereld die mij hiervoor nog niet waren opgevallen of waar ik de link nog niet had gelegd, bijv. games, het maken/ontwerpen van avatars en het over kunnen brengen van een ervaring met een digitale wereld. En begint bij mij het onderzoek: hoe ga ik mijn werk presenteren? Welke elementen vanuit de workshops ga ik gebruiken voor onder andere het presenteren van mijn werk.
Daarnaast interesseerde de 3 “doelgroepen”/info over Gen-Z mij erg waardoor ik daarin verder ging denken, bijvoorbeeld voor welke doelgroep ik iets zou willen betekenen, wie wil ik aanspreken, en kan mijn verdere proces deze groep aanspreken/interesseren?
Mijn eerste "Phygital Self" representeerd hoe ik op dit moment naar mijzelf kijk.
Wat deze Phygital self verteld is dat ik vaak verdwijn in mijn eigen wereld/gedachtes,
waardoor ik voor mijn gevoel af en toe een waas voor mij heb en filter ik informatie.
Graag zou ik soms naar die eigen wereld im mijn hoofd willen, wegvliegen van de realiteit.
De wereld waar wij nu in leven heeft positieve kanten, maar daarnaast kan ik ook erg verdrietig worden door de mensheid en hoe wij met de wereld kleien.
Uit mijn eerste "Phygital Self" heb ik een een vorm genomen en deze verschillend gepositioneerd.
3D HYPERCRAFT
EMMQUIRINA